середу, 8 січня 2020 р.

Виставка-портрет «Я – українець! В тім моя душа. У тім – моя пісня лебедина»

    Про життя і творчий шлях талановитого поета, нашого земляка Василя Симоненка, лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка (посмертно) розповідає організована в читальному залі Зіньківської ЦРБ виставка-портрет «Я – українець! В тім моя душа. У тім – моя пісня лебедина», присвячена 85-річчю від дня його народження.

    Запрошуємо до бібліотеки зіньківчан, щоб відкрити для себе Симоненка, як  людину, поета, громадського діяча,  дізнатися про невідомі сторінки його біографії.    Прочитайте його мудре і проникливе слово про любов до України, до рідної землі, української пісні, мови свого народу, його безсмерті рядки актуальні і сьогодні.

Немає коментарів:

Дописати коментар