четвер, 26 листопада 2015 р.

ЗДОРОВ’Я НЕ КУПИШ, ЙОГО РОЗУМ ДАРУЄ.

                      
            З давніх – давен у народних піснях, казках, легендах український народ оспівував, возвеличував фізично дужу, здорову, сильну людину. Гострий розум народу швидко збагнув, що здоров’я- найцінніше багатство. Кожна людина – творець своєї долі, творець свого здоров я. Але більшість із нас легковажно ставиться до безцінного дару природи, яким є здоров’я. Протягом життя людина набуває шкідливих звичок, різноманітних захворювань. Великим щастям для людини вважається збереження здоров я і працездатності.

            Популяризації здорового способу життя було присвячено інтелектуальне шоу « Здоров я не купиш, його розум дарує», яке було проведено працівниками бібліотеки у районній бібліотеці для дорослих. 

На масовий захід були запрошені пенсіонери територіального центру та користувачі бібліотеки м. Зінькова. Ведучі: бібліотекарі Зеленська В.В., і Бєдоєва О.Д. розповіли гостям про здоровий спосіб життя, провели з ними диспут « Від чого залежить наше здоров я». До уваги присутніх було запропоновано перегляд літератури « Бути здоровим – здорово».

            Користувачі бібліотеки з великою цікавістю і захопленням взяли участь у інтелектуальній вікторині « Розуму палата», бліц – турнірі « Я та здоров’я!», у конкурчі народна мудрість про здоров’я». Для гостей був проведений аутотренінг « Як знімати втому і набути позитивних емоцій». 

Немає коментарів:

Дописати коментар