понеділок, 25 червня 2018 р.

Що краде моє здоров’я?


Я кажу наркотикам – ні!
                                      Це жах, це знищення народу.
                                      І закликаю вас – схаменіться,
                                      Не пробуйте страшну насолоду.
Наркоманія! Скільки смертей за цим словом, скільки болі, скільки поламаних життів? Дуже багато! І не відомо скільки ще життів заберуть із собою в нікуди наркотики.

          До дня боротьби з наркоманією, який ми відзначаємо 26 червня в районній бібліотеці для дорослих у відділі абонементу, для користувачів бібліотеки організовано перегляд літератури « Що краде моє здоров’я?
         На перегляді представлена література про наркоманію, її згубну дію; одкровення колишніх наркоманів, поради і застереження лікарів – наркологів тощо. Запрошуємо вас до нашої книгозбірні.

Немає коментарів:

Дописати коментар