вівторок, 24 жовтня 2017 р.

ПРО ЩО ГОВОРИТЬ ІМ’Я ТВОЄ

ІНФОРМ – ДОСЬЄ
« ПРО ЩО ГОВОРИТЬ ІМ’Я ТВОЄ».

Імена, імена… Ми звикли до того, що кожна річ, явище, дія, жива істота мають назву. А людина має ще й власне ім’я. Ім’я людини – часточка історії народу. У ньому відображається побут, вірування, фантазії, художня творчість народу, його історичні і культурні зв’язки. Тому й небайдуже кожному з нас яким іменем ми названі. Як же прийшли імена у нашу мову? Як вони змінювалися протягом свого існування?
 

         Все це обговорювалося на засіданні клубу « У світі прекрасного» у Інформ –досьє « Про що говорить ім’я твоє», який пройшов у читальному залі районної бібліотеки для дорослих. Присутні користувачі, учні Регіонального центру професійно – технічної освіти міста дізналися багато цікавого про історію виникнення імені, його зв’язок з культурою і побутом. А також, що означають їх імена, про те, що імена бувають щасливі та нещасливі і поділяються за кольором, поговорили про дивацтва імен. Учасники заходу також взяли участь у вікторині « Загадкові імена», та пограли в ігри « Паличка», « Зелений крокодил», « Запам’ятай ім’я».


         Лейтмотивом зустрічі прозвучали слова: « Хай святиться ім’я твоє Людино! Хай світиться воно добром, любов’ю, ласкою, затишком і миром на многії, многії літа…

Немає коментарів:

Дописати коментар