пʼятницю, 13 березня 2015 р.

СЕКРЕТИ АКТИВНОГО ТА ЩАСЛИВОГО ДОВГОЛІТТЯ.

             


       Життя – це багатство, яке дається кожному з нас.  І звичайно хочеться, щоб воно було щасливим. А це можливо лише за умови міцного здоров я. Недаремно в народі кажуть, що здоров я за гроші не купиш, за нього треба активно боротися. Днями в центральній районній бібліотеці був проведений вечір порад « Секрети активного та щасливого довголіття».

 На вечорі директор ЦБС Наталія Тоцька привітала присутніх пенсіонерів територіального центру та користувачів бібліотеки і розповіла про формування здорового способу життя. Ведучі – бібліотекарі Валентина Зеленська та Ольга Бєдоєва відкрили рецепт довголіття, розповіли про лікувальний вплив рослин на здоров я людини, благотворчу дію на організм народної пісні, класичної музики, заохотили до занять гімнастикою, розповіли про дотримування правильного режиму харчування і відпочинку.


            Учасники вечора прийняли активну участь  у конкурсі « Відомі прислів я та крилаті вислови про здоров я», жартівливій сценці « У аптеці» та бліц – турнірі « Лікарські рослини», виконали танець « Ранкова гімнастика», за що отримали призи. Найактивнішими учасниками вечора були: Н. Дударєва, Г. Чепіга, Л. Каменська, О. Манько та інші. Працівники бібліотеки побажали гостям не старіти душею, зберігати почуття гумору, оптимізму, бадьорості. А потім запросили до солодкого столу, спонсором якого виступив приватний підприємець Валерій Шум.

Немає коментарів:

Дописати коментар