четвер, 8 січня 2015 р.

«Я українець! В тім – моя душа. У тім - моя пісня лебедина»


2015 рік на Полтавщині рішенням Полтавської обласної ради від 28 листопада  2014 року проголошений роком Василя Симоненка. Саме цій визначній події було присвячено відкриття Симоненківських читань, які розпочалися в Зіньківській центральній районній бібліотеці ім. В.Г.Короленка. 


У краєзнавчій вітальні відбувся літературний вечір «Я українець! В тім – моя душа. У тім - моя пісня лебедина», присвячений 80-річчю від дня народження Василя Симоненка, українського поета, земляка. Ведучі вечора бібліотекарі читального залу Жук Т.Ю та Криштопа Л.І. розповіли присутнім про життєвий і творчий шлях патріота, великого поборника правди, борця за рідну Україну, поета-земляка Василя Симонека. 


Його поезія актуальна і в наш час. Саме про це поділилися в своїх розповідях та прочитали власні вірші присвячені В.Симоненку члени літературно-мистецького об’єднання Зіньківщини «Свічадо»: Ганна Петрівна Литовець-Гайдаш, Володимир Петрович Прислонський, Ганна Василівна Яремко-Запорожець, Олексій Георгійович Кулібаба. Кириченко Світлана Сергіївна читачка районної бібліотеки, що закохана в поезію В.Симоненка розповіла про свою поїздку на батьківщину поета та поділилася з учасниками вечора своїми враженнями. 

Запрошені вечора переглянули слайди про життєвий і творчий шлях В.Симоненка підготовлені інженером-програмістом Крохмалем В.О. 

Немає коментарів:

Дописати коментар