четвер, 12 жовтня 2023 р.

Калейдоскоп корисних порад «В гармонії з собою»

 


        У всьому світі 10 жовтня  відзначають День психічного здоров’я. Всесвітня організація охорони здоров’я запровадила його не так давно - у 1992 році. Все через те, що раніше було неприйнятно говорити про ментальне здоров’я, яке є не менш важливе за фізичне. Психічне здоров’я є надзвичайно важливим у житті кожної людини, оскільки це стан благополуччя, в якому людина реалізує свої здібності, може протистояти звичайним життєвим стресам.

     Українці споконвіків були веселою та щасливою нацією, попри всі історичні та суспільні негаразди, які випало пережити. Ми обрана нація, що має чудову землю, самобутню культуру, одну з найсмачніших на землі кухонь. Наше вміння спілкуватися, товаришувати та родичатися є унікальним секретом, який дає нам змогу триматися разом і бути щасливими.

     Але зараз в Україні йде війна, яка тягнеться уже не перший рік, і кожен день, який проживають наші громадяни, є стресовим для них.  Тож стрес так чи інакше зачіпає кожну людину, яка відчуває негативний вплив війни на психічне здоров’я. Це стало серйозним викликом для суспільства. Відновлення здоров’я - актуальне завдання в усі часи і для кожного.

      В Зіньківському ЦСП триває місячник підтримки ментального здоров’я. До заходів залучаються психологи міжнародної гуманітарної організації INTERSOS,  волонтери та інші організації.

   Публічна бібліотека також долучилася до цього місячника.  Для підтримки ментального здоров’я    в актовому залі  Зіньківського центру соціальних послуг для пенсіонерів - членів бібліотечного клубу «Леді Позитив» спільно з працівниками відділення соціальної роботи було проведено калейдоскоп корисних порад «В гармонії з собою».



    Ведуча заходу,  бібліотекар Зіньківської публічної бібліотеки Валентина Зеленська, розповіла про корисні навички, спрямовані на збереження ментального здоров’я в умовах війни. Надала цікаву інформацію про те, як навчитися контролювати свої емоції, знижувати стрес, долати тривогу та страх, займатися саморозвитком та підтримувати здоровий спосіб життя.




     Оля Михайленко, психологиня міжнародної гуманітарної  організації INTERSOS, яка була запрошена на захід, теж запропонувала присутнім кілька корисних порад. Наприклад, як боротися з депресію, тривожними розладами, розладами контролю імпульсів., познайомила з  технікою дихання «квадрат» та вправою «Метелик», які допоможуть упорядкувати психологічний стан в умовах війни.



   Гості переглянули відео: «Як зберегти психічне здоров’я в умовах стресу», «Тарілка здорового харчування», «Як баба медкомісію проходила», «Музика Поля Моріа», здійснили віртуальну мандрівку до лісу та відповіли на питання вікторини «Хвилинка-розминка».

На захід також був запрошений начальник відділу «Зіньківського бюро правової допомоги» Сергій Корнійко, який надав присутнім юридичну консультацію, зокрема, з питань нарахування та переоформлення пенсії, контрактної форми найму та інших.


     Сподіваємось наша добірка корисних порад допоможе знайти оптимальне рішення щодо  зменшення негативного впливу щоденних стресів на здоров’я. Віра в перемогу, жага до мирного життя в нашій прекрасній Україні та високий рівень стресостійкості допоможуть витримати та подолати всі труднощі нинішньої війни. Ми, українці - сильні, мужні, витривалі і обов’язково впораємось із будь-якими труднощами! Здоров’я та радісної перемоги над ворогом!     


Немає коментарів:

Дописати коментар