пʼятницю, 21 серпня 2020 р.

Бібліотечний бульвар « Багато є в тобі щедрот, моя Вкраїна чорноброва»

Бібліотечний бульвар
« Багато є в тобі щедрот, моя Вкраїна чорноброва»
(до Дня незалежності України)

Я - українець, а не малорос,

           Пишаюсь родом тисячокорінним…

           Тарас за мене мучився й боровсь, -

           Щоб я зродився зерням України»

В. Кочевський

             Про те, що ми живемо в красивій та щедрій країні, традиції та культура, якої сягають коріннями сивої давнини, розповідалось в розгорнутій книжковій виставці «Багато є в тобі щедрот, моя Вкраїна чорноброва», присвяченій  Дню незалежності України, яка була організована працівниками Зіньківської ЦРБ  в читальному залі під відкритим небом у дитячому парку міста.


        На виставці були зібрані книги, які містять цікаві факти про все, що стосується України: мови і культури, історії і географії, природи і  персоналій, про важкий і суперечливий шлях державотворення.


       В парку діти разом із своїми мамами знайомилися з атласом України, зокрема, ті хто нещодавно переїхали жити до нашого міста, відшукували в ньому згадку та малюнок міста, де вони проживали раніше.


  Молоді мами, діти яких ще маленькі, розглядали разом з малечею книги, розповідаючи та показуючи їм, яка ж чудова у нас Батьківщина.

       Сподіваємося, що  наша розгорнута книжкова виставка на бульварі  в дитячому парку міста змусила кожного замислитися над тим, що треба цінувати і берегти свою державу, в якій живеш, гордитися тим, що ти громадянин великої європейської держави - України, яка з  24 серпня 1991 року святкує своє день народження як незалежна, вільна, суверенна держава.




          З Днем незалежності, шановні краяни! Добробуту та щастя Вам та Вашим родинам, миру і процвітання нашій неньці-Україні! 

Моя Україна, народ мій коханий,

 Брати – українці, мої земляки!

        Здоров’я і щастя вам, рідні краяни.

 Добробуту, миру на довгі роки!

           Єднаймося, браття! Хай чиста іскринка

 Запалить любов’ю гарячі серця.

    Й піснями наповниться вся Україна

Від щастя, якому не буде кінця!

Немає коментарів:

Дописати коментар