четвер, 24 жовтня 2019 р.

Анатолій Солов’яненко – український соловейко, один з найкращих тенорів у світі


Вечір – елегія
                        « Анатолій  Соловяненко – український соловейко, один з        найкращих тенорів у світі».

                                               Мої пісні – це я, моя плоть,
                                               Моя кров, моя голова,
                                               Моє серце, моя душа!
Україна завжди славилась своїми чарівними, мелодійними піснями та співочими талантами, але саме за голосом Анатолія Солов яненка Україну впізнають у світі. Його голос став синонімом України. Народний артист України, найкращий тенор у світі, лауреат Національної премії ім.. Т.Г. Шевченка, Герой України, майже протягом сорока років своїм неповторним виконанням чарував і захоплював мільйони шанувальників вокального мистецтва.

            Всесвітньо відомому українському співакові аплодували великі зали знаменитих оперних сцен, переповнені концертні зали і стадіони країн Європи, Азії, Америки і Австралії. Йому пропонували залишитись в країнах Європи, але серце Великого Артиста було назавжди віддане Україні. 25 вересня український соловейко відзначив би 87 річницю від дня свого народження. Вже 20 років як легендарний співак відійшов у вічність, а його унікальний голос можна почути лише в записах.

            В читальному залі районної бібліотеки для дорослих для членів клубу  «Пані Позитив» та користувачів бібліотеки був проведений вечір – елегія «Анатолій Солов яненко – український соловейко, один з найкращих тенорів у світі». 

Ведучі – бібліотекарі Валентина Зеленська і Ольга Бєдоєва запросили учасників доторкнутися до творчості Великого Співака. На вечорі йшла мова про його мрії, сподівання, про його людяність і відкритість, велику любов до оперного театру, в якому він пропрацював 30 років, і найголовніше – велику повагу до свого глядача.


            На заході звучав голос Артиста – могутній, ніжний, дивовижно – прекрасний, яким співак розмовляв з усім світом, із кожним із нас.
            До уваги присутніх була представлена викладка літератури « Пісня – любов моя».

            На масовому заході був присутній начальник відділу « Зіньківське бюро правової допомоги» Полтавського місцевого центру з надання безоплатної правової допомоги Корнійко Сергій Михайлович. Він розповів присутнім про порядок надання субсидій.




















Немає коментарів:

Дописати коментар