четвер, 21 березня 2019 р.

Арт – зустріч "Я для тебе горів і співав , український народе!"


То вічне – пісня, і літа
Над нею сил своїх не мають,
Вмирають люди, не пісні,
Але чому ж такі вмирають?
Його душі вогонь високий
Горить і світить, не погас
Родині світить, Україні,
Живе він в пісні поміж нас..
У ці весняні дні  Україна згадує свого талановитого композитора Володимира Івасюка, якому 4 березня мало виповнитись 70 років. Але не виповнилось, бо  40 років тому життя композитора і співака трагічно обірвалося, він поплатився   життям за любов до України. 
   Володимир Івасюк – це ціла епоха в нашій пісенній культурі. У ньому бриніла наша Україна: в душі, в долі, в неповторному аланті.      

 В читальному залі центральної районної бібліотеки для членів клубу «Пані Позитив та користувачів бібліотеки була проведена  арт – зустріч «Я для тебе горів і співав , український народе» присвячена Володимиру Івасюку.      

  Ведучі – бібліотекарі Валентина Зеленська та Ольга Бєдоєва ознайомили гостей   із життєвою та творчою долею В. Івасюка, його пісенним доробком. Розповіли, що його поезія спонукає кожного зупинитись і задуматись, як живемо й чи так живемо..   
        На заході звучали чарівні пісні композитора: «Пісня буде поміж нас», «Я піду в далекі гори», «Червона рута», «Водограй», «Два перстені», «У долі своя весна»,  «Я – твоє крило» та інші.   

До уваги присутніх була представлена виставка – інсталяція «Моє життя – обірвана струна».  Пісні композитора – то його молитва, то джерело любові – припадімо до нього , наповнюймо його цілющою силою свої серця…

Немає коментарів:

Дописати коментар