пʼятницю, 19 лютого 2016 р.

Книжкова виставка – репортаж « Небесна Сотня воїнів Майдану»


     Запрошуємо користувачів нашої бібліотеки переглянути виставку – репортаж «Небесна Сотня воїнів Майдану», організовану в читальному залі Зіньківської центральної районної бібліотеки  за такими розділами:
1р. Я і ти – це велика сил
      Я і ти  - це є Україна.
2р. Він гаряче палав за Україну.
3р. За свободу Батьківщини
       Молоде життя віддав.
4р. Я пішов з життя героєм
      З сотнею таких, як я.
5р. Герої не вмирають!
Поряд із статтями із центральних газет «Урядовий кур’єр», «Голос України» та журналів «Країна», «Кореспондент», розміщені і книги Михайла Слабошпицького «Велика війна 2014…», Василя Базіва «Аргамеддон на Майдані», Марка Рудневича «Я с Небесной Сотни», Віталія Пригорницького «Байки – АТОманки» та «Байки – майданки».

Любителів поезії зацікавлять збірки віршів  Тетяни Домашенко «Небесна Сотня воїнів Майдану» та Віталія Іващенка «Українці! Прокидайтеся!», вірші поетів Зіньківщини Валерія Хоменка, Ганни Яремко – Запорожець, Григорія Крутька, Тетяни Заможньої, опубліковані у літературно – краєзнавчому  альманаху «Дивокрай»№2» літературно – мистецького об’єднання Зіньківщини «Свічадо». 

Немає коментарів:

Дописати коментар